Godmorgon

Har pratat med min chef idag, måste höra hur det blir med jobb i sommar och så. För det är så mycket som händer. Ska på ett 40 års kalas och 30 års kalas i sommar, sen så fyller jag själv 30 år till hösten. Så man vill gärna veta hur mycket man ska jobba och så, för sen ska även min sambo ha semester. Så det är klart att vi vill ha det samtidigt. Det är mycket att planera och det är ju tur att jag älskar att planera hihi. Vi har även pratat om jobb att jag ska jobba extra nästa vecka. Så det är jätte bra. Men hela den här veckan kommer jag va ledig.

På tal om att planera så måste jag fixa en ny kalender. Jag brukar alltid beställa min på personliga almanacka. Då får man själv bestämma hur den ska se ut och så, så det är kul.
Ha en jätte bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0