Godmorgon

Idag steg jag upp vid åtta tiden, men jag stannade kvar i sängen för att läsa en stund. Så det var riktigt härligt, sen när jag steg upp så blev det att busa en stund med vovven. Han älskar den här lägenheten för nu kan han verkligen springa runt och runt. Han gillar nämligen att bli jagad. Han är så snabb på att springa för han vänder så fort i kurvorna haha, medans en själv halkar hela tiden.

Tänkte starta den här morgonen med ett pass på crosstrainer sen blir det frukost, yoghurt och hemmagjord müsli. Sen är det nästan dags för mej att börja fixa mej själv för 40års kalaset. Jag gillar nämligen att ha gott om tid för att göra mej klar. Villa ha flera timmar på mej, skulle egentligen luncha med mina vänner idag men jag fick tacka nej för att jag ska fixa till mej. Då fattar ni hur många timmar jag vill ha på mej. Sen så måste badrummet vara ledigt när min sambo kommer hem för han har inte gått om tid att fixa till sej, men det är tur att han är redan snygg min älskling hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0