Godmorgon

Det var riktigt trevlig igår när jag var på kalaset, man fick så mycket go fika. Så jag blev helt klart på bättre humör hihi. Fick även träffa släkten så det var roligt, var nog ett halv år sen sist vi sågs.

Nu kan vi äntligen tvätta med vår tvättmaskin, vi har varit tvugna att köpa lite saker till den. Så då får jag äntligen tvätta stretchfrottén som skyddar madrassen till sängen, så imorgon ska man kunna bygga ihop sängen, så äntligen är det färdigt sovit på golvet.

Inatt är det nån som har spelat musik, har ingen aning från vilket håll det kommer ifrån, så det verkar som att det är ganska lyhört här. Men jag har svårt att tro att det är lika lyhört som vi hade i förra lägenheten. För då hörde man när grannarna hostade eller pratade med varann. Men det är väl så i alla boende, är man i ett tyst rum så hör man ganska mycket från grannarna haha.

Sen bästa av allt det är fredag, jag älskar fredagar. Min deadline går ut idag, så ni kommer inte höra så mycket från mej idag. För idag ska nästan alla kartonger bli tomma, idag är det inredning som gäller hihi.
Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: gaby

Skoj att du hade kul på kalaset.Skönt att ni snart har sovit klart på golvet,det är ju inte så skönt,hi,hi.Jag förstår att du längtar till allt är klart,fasen så mysigt,Nina.

2011-03-04 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0