Godmorgon

Jag är ledig idag. Så nu tänker jag få mycket gjort i lägenheten.
Som ni vet så jobbade jag igår och kom hem nästan vid åtta tiden igår, så därför blev det inga inlägg. Sen så hade jag inget att skriva om. Det känns som att jag går på sparlåg, för jag vet inte heller vad jag ska skriva om. Sen har jag inte heller hunnit läsa bloggar på två dagar eller svarat på kommentarerna. Ni vet att jag gillar att få kommentarer från er!  Det är verkligen kul =)

Ja, då vet ni hur min dag kommer se ut idag.
Får önska er en trevlig torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: gaby

Tjena tjejen,förstår att du har fullt upp,det tar sin tid att bli klar med en flytt.det är strålande väder,tänker ta en promenad.ser att du hittat en hel del på HM.Kul med vårkläder.Länktar efter nåt nytt,men ska först gå ner nåt kilo,hi,hi. Ha en fin dag.

2011-03-10 @ 10:57:04
Postat av: Nina

Hej Gaby! Visst är det härligt när solen skiner, det känns precis som att det skulle vara vår nu hihi. Ha det jätte bra! Kram

2011-03-10 @ 18:13:10
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0