Godmorgon

Idag så är man ledig så då borde man hinna göra vissa saker klart i lägenheten. Som tex min kläder, jag hittar hela tiden mer och mer kläder. Så nu har jag börjat organisera i mina garderober jag vill ha en viss ordning så det är bara ta det från början, för det är ingen idé att stoppa ut kläderna vart som helst, för då blir det bara dubbeljobb. Sen så måste jag skänka mer kläder, så jag har även börjat med det och så har jag en annan kartong som ska ner till källaren för det är kläder som jag aldrig kommer dra på mej igen, men jag vill ändå behålla dom.
Som ni märker har jag fullt upp, hinner inte heller läsa nån blogg, är även dålig på kommentera. Men snart så det väl ändå vara slut med kaoset hihi.

Igår när jag jobbade så hade jag inte hela min uniform på mej, för jag hittade nämligen inte mina byxor som hör till uniformen, så jag körde på boyfriend jeansen. För som sagt så har jag ju inte hittat alla min kläder än, och jag tänkte jag kan ju inte stå och ha inventering i en lång kjol eller mina mysbyxor haha. Så jag fick alltså låna ett par jeans av min sambo. Men igår så hittade vi min byxor så det är bra.

Nu ska jag gå ut i det fina vår vädret med vovven för att sen sitta inne och packa upp kläder med mera.
Ha en jätte bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0