Grrr

Jag fortsätter med mitt gnällande idag, jag blir verkligen inte klok på våra kartonger. Eftersom min sambo har nu med sej sina saker från sin gamla lägenhet. Så har vi dubbletter av allt inom köksväg, jag blir fan inte klok.

Eftersom det känns som att både jag och han borde gå igenom det tillsammans. Vi rymmer inte allt, sen så går det inte heller spara på allt. För jag vill inte ha en fullproppat förråd.
 
Jag kommer skänka mer och mer av min sakar medans min sambo vill spara sitt i förrådet. Ni ser vi lever inte på nå rosenblad den här veckan. Eftersom både han och jag är envisa av oss, sen så gillar vi lika mycket inredning. Så vill vi bestämma. 

Kommer ni ihåg avsnittet Solsidan där Alex och Anna håller på med att rensa i garaget? Så är det hos oss nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0