H&M

Vad mycket snyggt dom har fått in idag, jag blir ju helt snurrig hihi. Det är så mycket som jag vill ha därifrån. Snacka om att det kliar i mina fingrar hihi.




Väskorna kostar bara 99kr/st.

Jag vill ha både väskorna, dom är ju hur snygga som helst. Sen så är det ju nästan gratis också. Sån här väska skulle jag verkligen behöva till nästa fredag.



Topp kostar 149kr.

Jag älskar randiga tröjor, och den här är ju super snygg.



Cardigan kostar 299kr.

Den är verkligen super söt den här cardigan.



Klänning kostar 599kr.

Det var en annorlunda och cool klänning hihi.



Klänning kostar 499kr.

Jag älskar den här klänning, svart och vitt kan aldrig bli fel.


Bilder från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0