H&M

H&M har fått in lite nytt idag som vanligt, och den här gången så föll jag för en del saker. Det var ett tag sen jag tyckte att dom fick in något snyggt.




Ringar som kostar 49,50kr/st.



Mörkblå topp som kostar 149kr.



Röd topp som kostar 149kr.



Jeansshorts kostar 249kr.



Topp som kostar 99kr.

Det här var mina favoriter, och jag känner även att jag måste börja tänka på färg. Har så mycket kläder som är mörka, men det är för att jag gillar det. Men iår så ska jag tänka mer på färgglada plagg hihi.


Bilder från H&M.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh där var jättemycket fint!!=) gillar dem topparna me med fickorna riktigt fina!!=)

2011-03-03 @ 13:29:29
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0