Min sötnos!

Som jag har skrivit tidigare så har min lilla söta vovve börjat sova varje natt i vår säng. Men det är för att vi fortfarande sover på golvet så det är som lite svårt att säga nej till han då hihi. Men så fort vi har byggt ihop vår säng så är det färdigt sovit för han i vår säng.



Tog den här bilden idag när han sov i vår säng.

Min lilla vovve vill verkligen vara där man är. Han har tillomed krypit under vårt badkar haha. Men det är bra att han kollar in läget i lägenheten haha. Sen så är det så bra att han är som vanlig igen. Han känner att det här är hans hem nu.

Kommentarer
Postat av: gaby

Puss,puss,lilla vovven.

2011-03-02 @ 21:10:54
Postat av: NIna

Gullig Jycke! :) Hoppas att han kommer att trivas i nya lyan snart.



Kramis.

2011-03-02 @ 21:16:19
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Lindha

Mysigt att ha vovven i sängen, Heavie sover hos oss varje natt och vi älskar det! :)

Ha en trevlig helg!

2011-03-04 @ 18:59:47
URL: http://www.angelofshopaholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0