Naglar

Är super nöjd med mina naglar. Dom fick så fin röd färg. Ibland undrar jag varför jag inte använder mer ofta rött nagellack, för det är ju jätte snyggt. Sen vill man ju även ha en speciell röd färg, så det här nagellacket gillar jag verkligen för den har den färgen som jag vill ha.



Mavala London och baslack från Depend.

Har alltid underlack under nagellacket brukar även ha överlack, men det är slut. Nu ska jag fortsätta att fixa mitt hår. På tal om mitt hår så har jag lite funderingar på att göra det lite mörkare, sen så behöver jag toppa håret. Det är helt sjukt vad det är nött. Har ju sparat in på att toppa håret för jag tänkte att det skulle växa fortare då, och det är klart att håret har växt men det är inte kul när det ser slitet ut. Allt har sitt pris.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Allt är ju relativt med det. När pratar man för mycket? När pratar man för lite?

Man märker ju ganska lätt när man arbetar i butik(eller vad service) vilka kunder som är pratglada och vilka som bara muttrar.



Vilken fin färg på nagellacket! Kanske är något att ta sig en närmare titt på..:)

2011-03-18 @ 14:21:30
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: maria

åhh tack detsamma!=) ser att du uppdaterat massa man hinner ju inte kommentera så mycket som man skulle vilja men hoppas allt är bra med dig! härlig färg på lacket!=) kram!

2011-03-18 @ 15:36:21
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0