Snyggt ska det bli

Idag har jag fått hjälp med lite uppackning av kökssaker. Så snart är köket helt klart.
Tänkte äta middag för första gången i vårt kök, dvs sitta vid vårt matbord. Jag har nämligen haft dricksglas fulla bordet, men nu ska jag packa ner dom och se sen om det blir att packa upp dom igen. Det är så mycket som ska rymmas i köket.

Jag har som en deadline att det mesta ska vara klart innan helgen börjar. För det skulle vara kul att ha ett liv igen, har inte haft ett liv på en månad haha.

Tack för hjälpen mina kära föräldrar! Hihi

Kommentarer
Postat av: gaby

Oj,vad mysigt när ni fått klart.Förstår att du längtar. Ha en fin kväll

2011-03-01 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0