Sunday

Vi har börjat få ett hem. Det har äntligen börjat likna något. Och det känns verkligen kul att se hur allt växer fram. Det börjar bli vår prägel över det hela.
Jag har insett att jag kommer inte rymma nå mer ljusstakar eller ljuslyktor i lägenheten, så jag har fått stoppa vissa i en kartong som kommer hamna i förrådet, men det ska ändå vara till nära hands så man kan gå och hämta dom fort om man vill. För jag ska använda allt men inte samtidigt hihi.

Så snart kan jag börja fota lite från vårt hem, för jag antar att ni är väl nyfikna? Hihi
Ha en fortsatt underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: gaby

Vad kul. Kram.

2011-03-06 @ 17:46:24
Postat av: Madeleine

Jag är nyfiken:) Skönt att ni börjar få ordning. Det finns roligare saker än att bo i flyttlådor

2011-03-07 @ 08:19:22
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0