Tusen gånger starkare!

Jag höll mej vaken när jag såg filmen Tusen gånger starkare.



Jag gillar verkligen den här filmen, vet inte riktigt vad jag ska skriva om vad den handlar om. För den tar upp så många bra saker, och det är såna saker som det är i en klass när man gick på högstadiet. Fast jag kan inte komma ihåg om jag själv har varit i en sån klass, eller vänta det kanske jag visst har varit i. Första året på gymnasiet. Där var det killar som hördes mest och så.

Jag tycker verkligen att ni kan se den här filmen, men det är en kul sak med den här filmen och det är tjejen som spelar Saga har samma utseende som en kompis till mej, så det var lite läskigt att se haha. För det blev att jag tänkte på henne.

Men hur som helst så får den här filmen av mej  ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.


Bild från Moviezine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0