Bilder och minnen

Det var härligt väder igår så det gick inte att låta bli att fota på himlen.



Kan det bli blåare?



Var även tvungen ta med lite träd på bilden.



Tussilago.

När jag var liten så grävde jag upp en tussilago i skogen vid vattnet som jag sen planterade i mammas blomrabatt och även i min egen blomrabatt som jag hade gjort själv när jag va ca 11år. Men hur som helst så har min pappa försökt att utrota dom från blomrabatten eftersom dom växer som ogräs och nu har dom lyckas att få bort dom, men det finns fortfarande några kvar i min rabatt på deras gård hihi. Dom ska få vara kvar där, men jag är även lite sugen på att sätta tillbaka en i deras blomrabatt.


Kommentarer
Postat av: gaby

Nina,helt underbara bilder,detta gillsr jag.man ska njuta av det naturen ger oss.finns det nåt underbarare?När man gör en trädgård,så sätter man blommor i en viss färg.Titta i naturen så är färgerna blandede i alla möjliga färger,och ack så vackert det är.Det är nåt att tänka på.Så enkalt är det. Kram,kram,kram.

2011-05-13 @ 23:57:03
Postat av: Nina

Visst är det så Gaby! Jag gillar verkligen blommor, det därför jag ska se till att det kommer finnas en hel del blommor på vår balkong =) Ha det jätte bra! Kram

2011-05-14 @ 09:55:26
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0