Godmorgon

Det har inte blivit så många timmars sömn. Vaknade fem inatt för jag hade så ont i magen, sen gick det inte att somna om. Så jag låg säkert vaken en timme eller nått sånt. Men just nu så har jag inte ont magen, så det känns bra.

Jag skulle på en lunch date idag, som jag var tvungen att ställa in eftersom jag mådde inte så bra, så det var riktigt synd men vi ska styra upp dejten till nästa vecka istället.

Idag är det ju fredag, kommer nog inte hända så mycket men man kanske få hoppas på en god fredagsmiddag hihi.  Fotade lite bilder igår som jag kan visa till er, det är verkligen kul att vara ute och fota när det blir sommar.
Ha en jätte härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0