Godmorgon

Jag hade verkligen en trevlig fredagsmys igår. Kommer visa mer bilder om det senare. Jag åt för första gången en kebabrulle, och vad gott det var. Har tillomed kvar från den så det får bli min lunch innan jag åker till jobbet. Man kan säga att jag har blivit hjärntvättad av Gurkan från Big brother haha. Men han har rätt att det är verkligen super gott. Ska man köpa en Kebabrulle från Luleå så måste jag tipsa om Kebabhuset, fast dom är otrevliga som jobbar där. För dom kan inte säga hej sen så är dom besvärad när man vill beställa. Det är som att dom vill inte att nån ska komma och köpa från dom. Så det är ett stort minus från deras sida.

Ha en fortsatt trevlig lördag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0