Godmorgon

Snart börjar mitt 9 dagars pass. Då blir det att jobba mycket, så det känns jätte bra för nu har jag varit hemma för länge. Jag har märkt om jag inte göra något så blir jag rastlös. Det är som att jag måste vara fullbokad. På tal om fullbokad, så är mina helger från och med nu fullbokad ända till mitten av september. Snacka om att man har planerat in en hel del, men man vill göra så mycket när det är sommar.
Har ni också börjat plandera in vad som händer i sommar?

Jag önskar att sommar är lika lång som vintern och vintern är lika kort som sommar hihi. Idag har vi ingen sommarvärme som det var igår. För idag är det mulet, blir säkert regn.
Hoppas ni får en underbar tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0