Godmorgon

Vilken drömmar man är hihi. Jag vaknade före åtta idag och gick ut med vovven. Efter jag hade varit ute så har jag bara suttit och drömt mej bort ett tag. Det var först nu jag insåg att klockan är nio.

Idag händer det inte så mycket, förrutom att jag ska lägga upp bilder från igår när vi var ute en sväng. Har insett en sak som jag trodde aldrig att jag skulle säga, och det är att jag saknar centrum. Saknar mina grannar, och våra grillmiddagar som vi hade ute på gården.
Vi åkte förbi igår där vi bodde tidigare och såg att dom hade inte stoppat ut utemöblerna på gården och så. Förra året gjorde vi det rätt så tidigt för vi hade ju riktigt bra väder i maj. Så det blev många middagar ute på gården. Det är kanske inte samma stämmning som det var tidigare när vi bodde där =)

Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0