Onsdag

Nu får jag vara ledig i tre hela dagar. Det var ett tag sen man var så där länge ledig hihi.
Jag hoppas på att det blir bra väder imorgon.

Jag är fortfarande nöjd med min nya stol. Och den är verkligen skön att sitta på. Sen så passar den så bra till mitt nya skrivbord. Ni ska få se sen vad som är tanken med mitt skrivbord. Eller jag berätta nu vad den är till för. Det är nämligen mitt sminkbord. Har alltid velat ha ett sminkbord, så man kan säga att en av mina drömmar har slagit in haha.

Funderar på om jag ska lägga ut en annan bild som vi har i köket. Det är också en dröm som jag har haft sen några år tillbaka, för jag tycker att det är så lyxigt.
Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0