Shampoo och treatment!

Nu har jag äntligen hämta ut mitt paket som jag skulle egentligen ha hämtat ut igår.
Det var det här som paktet innehöll:




1 liter shampoo och 1 liter balsam.

Jag har nästan helt slut schampoo och balsam så det var verkligen tur att dom kom igår. För det hade annars blivit kris. För jag vill bara använda frisör schampoo och balsam, jag vet att jag är fånig men det känns som att dom är bra för mitt hår.

Sen så är det så billigt att beställa från nätet. Jag har beställt mina från Lyko och dom här flaskorna kostade tillsammans 344kr. Det är verkligen bra pris.
Så nu hoppas jag att det här schampoot ska göra underverk med mitt hår hihi. För det var bra för slitet och torrt hår. Jag behöver mycket fukt i mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad billigt! Jag har också funderat på att köpa hårprodukter över nätet. Men aldrig kommit loss.. Gick det snabbt och var det enkelt?

2011-05-18 @ 20:06:22
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0