Wednesday

Snacka om att jag har fullt upp på dagarna, det känns som att jag hinner inte ens med mej själv haha.
Jobbade in rasten idag för att skynda mej hem för mina föräldrar och mormor skulle komma och fika hos mej. Sen så hade jag köpt en hel del fikabröd.




Olika sorters macarons.

Jag har blivit helt frälst i macarons, sen bästa av allt har jag hittat ett ställe som säljer dom för halva priset av vad jag har betalat för dom tidigare som jag har köpt av.
Den turkosa macarons var min favorit, för det var bland annat lakrits i.

Snart kommer min sambo hem så jag ska väl börja fixa middagen, sen ska jag även försöka att gå och lägga mej tidigare ikväll för jag har jätte problem att stiga upp klockan fyra. Sover bara 4 timmar per natt sen i söndags och det funkar inte. Ska öppna ända till söndag. För att vara ledig en dag och sen öppna tisdag och onsdag nästa vecka. Måste hitta en bra sov tid, fast det innebär att gå och lägga sej åtta på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Gaby

tänk vad macarons är inne,kul.Så färgglatt,så man blir glad. Kram

2011-05-19 @ 18:57:15
Postat av: Nina

Mums vad gott! Längtar tills vi åker till Frankrike, ska äta dessa varje dag hihi :)



Kram Nina.

2011-05-19 @ 19:29:35
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0