Doftljus!

TintinStyle har fått in doftljus Good Work(s) som jag skulle gärna vilja ha i mitt hem.

1 2

3 4

5

1. Hope: Vanilj med slående inslag bergamott och toner av kardenmumma.
2. Peace: Jasmine och en rad tropiska växter insvepta i rena sängkläder.
3. Love: Passionsfrukt indränkt i Mousserande champange och en fusion av ylang ylang.
4. Wisdom: Skogshallon som blandas med frisk doft av mandarin & en stänk av lime.
5. Courage: Lavendelknoppar med exotisk strö av citrongräs sammanflätad med salvia & tall.

Doftljusen kostar 449kr/st.




Kommentarer
Postat av: Madeleine

I butiken bredvid den jag jobbar har de voluspa-ljus. Det luktar så gott! Jag gillar inte doftljus som luktar jättemycket. Väldigt lätt huvudvärks-framkallande. Men de luktar mest bara som en liten doft som finns där och inte så påträngande.

Vad jag ville säga var.....? Haha, ingen aning.



Trevlig (kommande) helg, kram

2011-11-18 @ 00:11:28
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0