Friday

Oj vad den här dagen har gått fort, klockan är ju snart fem. Och vi som ska ut och äta hihi.
Det märks att man har haft fullt upp men jag har också varit irriterad haha. Min adventsljusstake vill inte lysa.



Min snygga adventsljusstake från Markslöjd.

Så säkert ha nån eller några lampor gått sönder och jag har inte ett sånt tålamod att ta reda på vilken. Men först måste jag köpa lampor till den. Sen blir det att ta reda.

Sen har en annan minilampa gått sönder till min minigran.



Så där måste jag också köpa en lampa och jag har ingen aning hur man byter, försökte att dra upp den, men det gick inte bra.


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Haha, ja det är klart alla gillar ju olika. Bara du själv blev nöjd så:)

2011-11-25 @ 21:18:27
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Gaby

Det där med lampor är inte lätt.Det finns säkert en lapp på sladden eller kontakten skriv av det och ta med en lampa när du går till en lampaffär,där dom kan hjälpa dej.Det finns så jäkla många olika lampor.

2011-11-26 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0