Friday

Idag har jag gjort en viktigt sak, men det känns otroligt bra att nu har man kommit igång. Men jag har fortfarande långt kvar. Känns lite bättre, men som sagt jag vet inte än vad som händer. Sen så gillar jag inte att vara beroende av nån och det har jag varit dom senaste tre åren, känner att det är just nu som man är riktigt beroende.  Jag kommer få fortsätta att vara beroende men på ett annat sätt sen så tänker jag inte acceptera hur den här personen är mot mej! Nu ska sanningen fram.

Snart är min sambo hemma så då ska vi åka iväg till Clas Ohlson, ska försöka övertala han att vi ska åka till Rusta också så jag kan köpa julgransbelysning hihi.
Sen blir det middags matlagning hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0