Funderar och drömmer!

Nu har jag en sån där natt igen att jag inte kan sova. Men det är väl för att jag funderar och drömmer mej bort hihi. Ni kommer inte tro mej om det jag ska skriva om nu.
Jag vill ha snö och minus 30 hihi. Jag gillar när det är vitt på marken och så är det jätte kallt ute och att man höra hur det knakar under skorna när man är ute och går. För jag är så less på att det är grått och mulet hela tiden, sen så är det så svart ute också. Jag längtar tills vi börjar gå mot ljuset igen.

Sen så gillar jag december månad. Advent, lucia, jul och nyår. För ni vet ju hur tidig jag är i år med att tänka på julpynt och att jag har redan köpt två julgranar haha. Kom på att jag måste ju börja och köpa julklappar snart. Som sagt jag gillar att vara ute i god tid, för jag ska inte stressa i december.





Bilder från vårt förra hem.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Så där kallt vill jag inte ha,men snö ser mysigt ut.

2011-11-07 @ 22:51:08
Postat av: Nina

Till Gaby! Visst ser det härligt ut med snö =)

2011-11-08 @ 14:59:25
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0