Godmorgon

Det har stått i tidningen att det skulle vara snö på marken på måndagsmorgonen och vi skulle ha vinter. Men jag kan säga att här är det ingen vinter.

Iveckan så ska jag börja julpynta eftersom jag jobbar hela helgen igen så jag kan inte julpynta på första advent. Får se om jag börjar lite smått idag eller om jag gör det senare i veckan.

H&M har fått in igen kläder från Versace for H&M. Så nu har jag äntligen kunna beställa väskan så får vi se sen vad jag tycker om den, så det enda som fattas nu är halsduken till min sambo, trodde att jag hade lyckats och få tag på den idag, men när jag skulle godkänna köpet så var den slutsåld.
Ha en jätte bra start på den nya veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0