Jul i vårt hus!

Nu är julgranen äntligen klar och så här blev den.




Vad tycker ni?

Jag hade jätte svårt att bestämma mej vilken färg vi skulle köra på, ringde min sambo och han sa att jag skulle bestämma då ringde jag till min mamma och hon sa svart och vit, men jag kände för lite mer färg eftersom vi har redan svart och vit i vardagsrummet samt så är det stilrent så jag vill ha en färg. Så Finland kan känna sej hedrad för vi använder deras färger. Det stod mellan norska eller finska färger haha.

Nästa år blir det andra färger, kör aldrig samma färger år efter år. Det är kul att kunna variera sej. Så nästa gång det blir bara blått blir om ca 4 år eller något sånt hihi.

Jag är super nöjd med granen och nu måste jag fortsätta och julpynta!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad fint med en vit gran! =)

2011-11-25 @ 13:02:19
URL: http://www.shoppingbloggen.com
Postat av: gaby

Det blev fint Nina.Håller med om att det är trassligt med belysningen.

2011-11-25 @ 13:42:05
Postat av: Nina

Till Gaby! Tack så mycket! =) Det var verkligen ett stort tjorv i min julbelysning men då är den också ny, så det kommer väl gå lättare nästa år när man själv har bestämt ordningen =)

2011-11-25 @ 16:33:02
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Jag

Snygg

2011-11-27 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0