Lördag

Då är det bara börja göra sej redo för att åka till jobbet, på med uniformen, sätt upp håret i en svan och på med läppglanset och framför allt inte glömma att le.
Le konstant i 8 timmar och bara hålla med kunden, fast man vet att dom har fel. För kunden har inte alltid rätt.
Jag undrar verkligen vem som har hittat på det ordspråket "kunden har alltid rätt".
Får se hur många snattare man får tag på idag också haha.

Min stamis kommer komma och hälsa på mej på mitt jobb och det är kul. Det är verkligen en speciell person men som får mej alltid att börja och skratta och vara glad.

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

vart jobbar du någonstans?? I butik gissar jag! Jag jobbar i en ICA-butik :) (eller, när jag inte är sjukskriven då) Jag tycker det är jätteroligt, fast visst har kunden inte alltid rätt. Nästan alltid fel :P



svar: Tack för din kommentar!! Men klart att man får gnälla på sina problem. Jag har också småproblem som jag gnäller på :) Och något som kanske är ett litet problem för mig kan vara ett stort problem för någon annan :)



Kram på dig! ps. Hoppas du får bra OB-tillägg idag :)

2011-11-19 @ 14:05:27
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Madeleine

Åh vad jag känner igen det. Jag började plugga eftersom att jag inte vill jobba i butik. Jobbar ju extra men set har blivit så mycket på senaste (och kommer bli ännu mer!!) och jag känner mig så omotiverad. Vissa kunder HATAR jag. Några är schyssta och andra okej.

Jag inser varför jag ville sluta i butik...

Hoppas din dag gick snabbt och att du är gladare nu!! Kramar

2011-11-19 @ 19:03:38
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0