Sanningen

Nu är man hemma igen och jag är glad. Jag tror att det är första gången som jag har varit skadeglad på en inventering. Det var nämligen jag, chefen och den nya stjärnan som gjorde inventeringen. Kan säga att det gick inte bra för den nya stjärnan och var så klart lat, min chef blev ganska många gånger irriterad på h*n. Så jag hoppas verkligen att min chef ser nu vad den nya går för. För jag har aldrig jobbat med nån som snackar så mycket men gör inget.

Jag har fått en hel del extra pass i december så det känns jätte bra. Jag är som lyckligare och gladare igen. Har nu kommit upp från det mörka. Jag har verkligen inte mått bra tidigare, tror att det började i oktober i år och har slutat nu. Men två månader var nog jobbigt för mej. För det är mycket roligare att vara glad och lycklig.

Kommentarer
Postat av: linda

skönt å höra att du känner dig gladare å att du fått lite extra pass på jobbet. Nu får vi hoppas på snö snart så det blir lite ljusare! Kram på dig tjejen

2011-11-30 @ 15:14:15
Postat av: gaby

Bra,bra,fortsätt att vara glad. Kram!

2011-11-30 @ 15:41:34
Postat av: Nina

Till Linda! Tack =) Joo vi får verkligen hoppas att det kommer snö snart. Det var ju så fint tidigare. Kram



Till Gaby! Det tänker jag vara hihi =) Kram

2011-11-30 @ 21:12:39
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det låter bra. Aldrig kul att känna sig nere och må dåligt.

Lite kul det som hände på inventeringen också! Jag förstår precis hur du menar.

Kram

2011-12-01 @ 16:13:09
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0