Sunday

Då är man hemmafru igen. Så då får vi se vad man ska hitta på för något, men jag vet att på onsdag så händer det något kul, men det berättar jag mer om imorgon.



Idag så fick man tända första ljuset, vi gjorde det för en liten stund sen. Man måste ju vara med från början hihi.

Sen så har jag även köpt lampor till min adventsljusstake så nu lyser den också för fullt. Så nu har jag julpyntat klart för iår.



Hyacinter måste man också ha. En röd och två vita. Men jag tycker att den röda ser mer ut som rosa.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Julmys! Jag plockade också fram lite igår och planterade om julstjärnor och enar. Tände ljus och hade det mysigt!

Nu saknas bara snön...

2011-11-28 @ 07:48:28
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0