Brrr

Shit vad jag fryser i den här lägenheten, jag frös ju även i den förra lägenheten. Vi har bara 20, och jag brukar vilja ha minst 25 grader varmt i lägenheten när det är höst och vinter. Som när jag ska sova för natten så är jag alltid som en isbit, mina armar och händer är så kalla. Ok fötterna också.
För jag tror inte att jag är påväg att bli sjuk igen.

Idag ska min vovve få en spruta, det är för att vi ska på hundutställningen i november. Jag hoppas att det kommer gå bra för han, sen så hoppas jag så klart att sprutan inte är så dyr. Förr hade vi så lyx att han fick sin spruta här hemma. Men jag tror inte att han har några dåliga minnen från djursjukhuset så det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0