Christmas tree!

Jag vet att det är för tidigt att skriva om jul hihi. Men det som är kul att i helgen kom jag och min sambo fram till att vi ska skaffa oss en vit gran. Jag har en grön sen tidigare, men det kommer bli fint med en vit gran i vårt vardagsrum. Så jag har kollat lite på nätet och så. För den får inte kosta för mycket. Men jag tror att jag har hittat vår gran. Men jag hittade även en dyr gran som jag inte hade sagt nej till, men den kostade ca 1500kr.

Jag längtar tills jag ska få julpynta i den här lägenheten, för förra året så julpyntade jag inget. Men det var för att vi höll på packa ner vårt hem i flyttkartonger. Så jag tänkte bara på den nya lägenheten hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0