Friday

Snart blir det att åka en sväng till stan, för min sambo ska hämta ut sin mobil och jag ska försöka få en ny mobilladdare eftersom min har gått sönder. Jag fattar inte hur det har gått till, för jag har bara haft min laddare i ca ett halv år. Sen så laddar jag inte heller varje dag. Sen så är jag ju också rädd om mina saker så jag tycker att det är jätte konstigt att den har gått sönder.
Jag hoppas verkligen att den går på garanti, för jag har aldrig varit med om att en mobilladdare går sönder.

Det har varit lite små konstig dag idag, det är som att jag har varit helt rastlös. Jag blir så här om jag har jobbat mycket så vill jag fortsätta och jobba. För det känns som redan att jag har varit hemma i en vecka, och det stämmer ju inte jobbade ju sist igår hihi.
Jaja, jag varvar väl ner snart.
Men nu ska jag till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0