Glad!

Vad glad jag blir när jag ser att min vänner har också hakat på hemmagjord pizza i veckan hihi. Jag sitter och bara ler. För dom är också nöjd med pizzadegen och tomatsåsen.



Min pizza som jag gjorde i torsdags.

För man kan nämligen inte misslyckas med degen eller såsen. Men det som jag tyckte var super roligt var när min killkompis ringde mej i torsdagskväll och frågade om pizzadegen samt tomatsåsen, och jag sa att han kan kolla på min blogg och då sa han det var det som han hade tänkt göra.
För jag själv kan inte komma ihåg recept, så jag måste också gå in på min blogg för att läsa receptet när jag ska göra pizza haha.

Jag tror jag får börja lägga upp mer recept som jag tycker är bra och lätt att göra. För jag är ingen sån som vi stå och laga mat i fler timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0