Godkväll!

Det har varit lite tyst om mej idag, men det är för att jag har inte varit hemma. Blev väckt imorse och då var det bara stiga upp och åka och hälsa på mina föräldrar. Där blev man bjuden på mat och julmust. Jag älskar julmust hihi. Jag vet att det är för tidigt att dricka det nu, men jag kan inte låta bli att längta till julen. Tänker hela tiden på julpynt och så.

Sen så har jag även hämta ut två hockey biljetter.



Så det blir att gå på en hockey match i november. Tack för det Lulebo!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh jag vill också gå på hockey! Ganska roligt, fast det är inget jag följer. Malmös lag spelar i allsvenskan.. Men nästa år kommer vi!

2011-10-20 @ 08:18:32
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Gaby

Det blir ju riktigt trevligt för er. Kram

2011-10-20 @ 12:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0