Godmorgon

Vilken mardröm jag hade nu på morgonen, jag trodde att jag skulle ha jobbat idag för jag trodde det var söndag, och att jag hade försovit mej och det vissade sej att i min dröm så hade jag försovit mej, men sen kom jag helt plötsligt på i drömmen att jag bara drömmer för det är ju tisdag idag haha, ni ser ju hur invecklad min dröm var. Men hur som helst så var jag överlycklig när jag vaknade och visst att det är ju bara tisdag.

Det är så klart dåligt väder idag, så idag blir det att stanna inomhus. Ska göra en matlista, för vi måste åka och handla idag. Så då blir det att kolla i mina matböcker.
Sen så är det ju även kanellbullens dag idag och jag som är sugen på macarons. Får se vad som händer, men som sagt så är jag inte så sugen på att åka iväg nånstans nu när det regnar.
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det är riktigt tråkigt med regn,man får liksom ingen energi.känner mej lat,får man det?Ja det tror jag.Såg på Hollywoodfruarna igår.Jag tycker att Gunilla Perssons katt verkar klokare,hi,hi. Kram!

2011-10-04 @ 12:18:42
Postat av: Nina

Till Gaby! Jag såg också på Hollwoodfruar igår, hon är verkligen inte klok Gunilla haha. Tycker synd om hennes dotter.

Man blir verkligen lat när det är dåligt väder =) Ha en bra dag!

2011-10-04 @ 14:29:31
URL: http://chicnina.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0