Godmorgon

Idag blev det att stiga upp tidigt. Vaknade redan klockan åtta, för vi gick och la oss tidigt igår. Men det är bra för då kommer den här dagen vara lång. Det är ju härliga fredag idag, det innebär jobb för mej imorgon och på söndag.

Men sen är det ju svårt att stiga upp från en varm och skön säng. För lilla mexikanaren komma och hoppade upp i sängen och han skulle ligga under två täcken. Jepp, det är min vovve jag pratar om, förstår inte hur han kan vilja ligger under två täcken. Men han vill väl ha varmt och mörkt.

Han fick ju sin spruta igår, han tyckte att det var jätte kul att komma till djursjukhuset speciellt när det kom två till chihuahua vovvar. Han skrek då av glädje och ville busa med dom. Min vovve älskar chihuahuor. Men det är väl för att det är samma ras som han. Sen när vi skulle ta sprutan så blev det något annat skrik. Då var han jätte nervös och rädd, det gjorde ont i mitt matte hjärta. Han vill inte ens äta godis efteråt. Men han var verkligen lugn efter sprutan för då ville han inte busa med nå chihuahuor. Han vill bara vara i mattes famn och så var han tyst.
Men nu behöver jag inte ta en spruta förrän om 3 år.

Idag blir det att ta fram min halloween lykta, så blir det även att tvätta en tvätt.
Ha en jätte härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0