Godmorgon

Vilken härlig dag man har vaknat upp till, solen skiner men det är ändå kallt ute. Men man blir så glad när man ser solen.

Idag så ska jag städa, för jag har skjutit upp det ett bra tag, så nu är det dags. För annars får vi nya husdjur, dammråttor. Sen så är det ju fredag också, det känns kul, men jag vet inte än om jag ska jobba imorgon. Men jag gissar på att det kommer bli jobb hihi.

Såg på nyhetsmorgonen nyss och dom har ostron, det fick mej att längta efter att gå ut och äta på Bistro Norrland för dom har ostron och det vill jag testa. Tror att i november ska jag sattsa på att jag och min sambo ska ut och äta på Bistro Norrland. För den här månaden blir det inte av.




Ha en fab friday!

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag älskar kallt höstväder med sol! =)

2011-10-14 @ 10:23:45
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Nina

oh det vill jag också äta & en massa skumpa till det ;-)

Trevlig helg tjeje.

Kramis.

2011-10-14 @ 12:04:17
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0