Sur

Blev lite små sur när jag upptäckte att det fanns inget paket i brevlådan idag. Gjorde nämligen en beställning förra fredagen och det brukar ta 3-5 dagar att få det. Så jag var säker på att jag skulle få det i onsdags, men det fanns inget. Men då tänkte att det kommer säkert på torsdag, men då fanns inget heller. Då tänkte man att idag måste det ju verkligen komma och jag kan gå med på att det tog en sån tid. Men det fanns inget, så jag blev riktigt sur. För det går inte heller spåra paketet. Jag har skickat ett mail till dom. Det är andra gången som jag har problem med dom. Har väl sammanlagt beställt 3 gånger från dom i år, och två gånger så har jag problem med dom.
Jag är arg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0