Vill ha!

Jag vill ha tre vita olika storlekar på zinkhus. Det är ju så snyggt att ha när det är jul hihi.



Från Hjortgården i Kyrkbyn.

Mina fastrar har tipsat mej om Hjortgården i Kyrkbyn, kan säga att dom har mycket fina saker där. Det var där jag köpte min vita fågelbur.
Jag vet att dom har haft vita zinkhus där, men jag hoppas att dom får tillbaka dom. För dom ser precis ut som på bilden.




Bara älskar dom här vispskålarna, kan inte välja vilken som är finast!

Jag skulle kunna äga bägge två för dom är ju för snygga.




Bakskålar i 3 set.

Skulle inte tacka nej till att baka i dom här skålarna.
Dom har så mycket fint som sagt. Ska göra ett besök i deras butik när vi har börjat få snö hihi. Än så länge får jag drömma mej bort i deras webshop.


Bilder från Hjortgården.


Kommentarer
Postat av: fatima

ohhh dem husen är söta.. men var kan man ha dem? var skulle du ställa dem?

2011-10-22 @ 23:30:44
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0