Yes or No

Jag hämtade ju ut ett paket igår och det var nämligen det här.



Jag hade nämligen beställt Jeffrey Campbell skorna. Det var det som jag hade tänkt höra med er om ni tycker att jag ska behålla dom. Men jag har själv kommit fram till ett svar och det är att jag ska skicka tillbaka dom. För jag har insett jag kan inte gå med dom, jag är typ livrädd för att vricka foten. För skorna är verkligen höga. Men tack vare platån så blir dom bättre, men det är ändå för högt för mej. Jag blev super lång på köpet med skorna på, men det gjorde inget.

Men jag tycker fortfarande att skorna är super snygga och jag önskar att jag hade kunnat gå i dom. För först tänkte att jag kunde lära mej att gå i dom, men jag vet att dom kommer bara hamna i garderoben och det är inte bra.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Kan du inte gå i skorna ska du absolut inte ha kvar dom,det är slöseri med pengarna.Det är mitt absoluta råd.

2011-10-08 @ 23:25:23
Postat av: Madeleine

Åh de är snygga! Men som du själv skriver: om du inte kan/vet att du inte kommer använda dem så skicka tillbaka. De är alldeles för dyra för att bara stå i garderoben.. Tycker jag iaf. Köp ett par "rediga" vinterkängor i stället:) Haha!!

Kram

2011-10-09 @ 01:29:45
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0