Böcker

Jag hämtade ut ett paket igår eller var det i torsdag. Är lite dagvild hihi.
Det var två böcker som jag hade beställt.



Fredag kväll med mat och vin av Håkan Larsson, Välkommen hem till Maria Montazami.

Jag gillar Maria så det är självklart att man måste ha hennes bok hihi, det är riktigt trevligt att bläddra igenom den och se på bilderna och läsa.



Ur Maria Montazamis bok.



Ur Fredag kväll med mat och vin.

Som ni vet och kanske ni har märkt så gillar jag vin. Jag tycker att det är jätte kul att pröva på olika viner för ingen är lik den andra. Så därför är den här boken jätte bra, för man har ett recept att följa efter och sen får man veta vilket vin som passar till rätten. Så får man även med artikel nr, så man behöver inte leta på bolaget vad man ska ha för vin.
För när jag handlar vin så kollar jag alltid på att det vara fylligt och smakrik. Gillar inte när vin är spritig i smaken. Som ska vi äta räkor så kollar jag självklart att det vinet ska passa till räkor. Ni förstår väl vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Nna

Oh vilka härliga böcker :) Riktig njutning.

Kram Nina.

2011-09-18 @ 14:53:50
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0