Godmorgon

Det blev en lång sovmorgon idag också hihi. Men imorgon ska jag upp tidigt, för jag ska gå på Rekrytera fler. För förra året så kunde inte jag gå på det eftersom jag jobbade. Men iår är jag ledig så då blir det att gå runt där och prata. Ska bli kul och se vad det är för företag där.
Så det är därför jag måste sitta vid datorn hela dagen för att skriva cv och sånt.

Det dåliga vädret håller i sej, så det blir ingen promenad idag heller. Jag har inte varit ut och gått på en lång promenad sen förra veckan. Och förra veckan så blev det bara 2 lång promenader. Jag hoppas verkligen att det blir snart bra väder.
Ha en jätte bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle gå förra året men jobbade också, men var inga intressanta företag då, kan hoppas de har lite bättre i år.

2011-09-21 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0