Godmorgon

Vilket härligt höstväder man har vaknat upp till, det är synd att man ska jobba då. För det är nu som man vill vara ute. Skulle egentligen ha varit ledig, men sen vill jag ha tillbaka mitt pass för jag kände jag behöver alla extra timmar som jag kan få. Så jag får tänka så istället hihi.

Nästa månad så kommer jag bara vara ledig en helg, men det ska nog gå bra ändå. Fick även reda på igår att jag kommer jobba på julafton, fast det har jag vetat om en lång tid, men att jag ska jobba till nio på kvällen. Det kändes verkligen inte roligt. Så jag kommer inte fira nån jul iår. För tidigare så har vi alltid stängt vid fyra tiden men iår blir det att ha öppet till midnatt samma med nyårsafton, men då är jag ledig.

Nu ska jag passa på och njuta dom sista timmarna innan jag ska åka till jobbet.
Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,ska du jobba så länge.Men du,du kan ju äta en jultallrik när du kommer hem på kvällen,med det du tycker allra mest om.Det ska nog gå bra. Kram

2011-09-25 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0