Godmorgon

Idag blir det att shoppa och det är det perfekta vädret. Solen skiner och det är 12 grader. Idag ska jag handla något som jag inte tycker är roligt för jag vet att det kommer kosta pengar, en hel del faktiskt. Ok, inte många tusen lappar, men nån blir det allafall. Men jag vet att dom är proffs så jag ska väl inte klaga.
Jag tror ibland att jag är den enda som inte gillar att köpa bh:ar haha.

Jag ska ju gå med min vän så det kommer bli att luncha på mammastället, dvs Mat och prat. För där kan man lätt ha med sej barnvagnen.
Nu måste jag börja skynda mej.
Ha en super härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hoppas du får en trevlig shoppar dag. kram

2011-09-30 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0