Godmorgon

Det är helt sjukt hur hårt man sover. Man vaknar upp med att ögonen är svullna, men det är tur att det sitter inte i länge. För nu ser mina ögon ut som vanligt.

Vilket bus väder det var igår, bara regn. Så hösten har verkligen tagit tag i Luleå. Så det blev ingen promenad igår, men det var nog lika bra för jag hade träningsvärk i ryggen haha. Får se om det blir nån promenad idag. annars blir det väl att använda crosstrainer. Fast nu ser jag hur solen börja lysa igenom parsienerna. Då är det bara att gå ut.
Hoppas ni har en underbar torsdag!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,vilken god middag ni åt i går.Älskar kantareller.Hösten har verkligen kommit som du skriver,tråkigt med regn.Nu är jag sååå sugen på att förnya garderoben,hr varit och kikat på kläder,men jag var lite stressad så det blev inget. Kram!

2011-09-08 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0