Godmorgon

Vilket väder vi har, jag ville aldrig stiga upp från sängen imorse. För det som vi har nu är ett riktigt sov väder. Det var mysigt att höra hur det regnade mot fönstret. För jag vaknade egentligen klockan sju när det regnade som värst, och jag tänkte att jag hoppas verkligen inte att min vovve ville ut då, men det är tur han gillar inte heller regn, så vi sov vidare.

Nu är jag allafall upp och har huvudvärk för det blev att sova för länge. Men nu ska jag mysa med att läsa tidningar, för idag vill man inte göra något. Men jag ska även sätta igång tvättmaskinen, men det är ju inte jobbigt haha.
Ha en jätte bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag fick också jätteont i ryggen. Går väl och svänger med armarna för mycket!? Utöver ryggen fick jag ont typ över allt! Usch. Det var jobbigt att gå i trappor, allt var jobbigt. Men det är ändå lite skönt med träningsvärk.



Vi hade ett riktigt ordentligt skyfall här på eftermiddagen igår. Det började först åska och blixtra och sen var det som hela himlen öppnade sig.

En blixt slog ned och precis efter så åskade det. Blixten slog ner i ett gammalt träd i en annan del av Malmö. Så det var ju rätt nära!



Din måndag låter mysig. Jag prenumerar inte på några tidningar men har funderat på att göra det. Något bra tips?

Kram

2011-09-12 @ 13:09:16
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: maria

ja det går ju nu när man är ledig men sen blir det inga tre rätters när man jobbar till nio på kvällarna:( kanske man inte gör varje fredag i.o.f så nåt mer tre rätters kan det väl bli=) jaa det är kul att blogga om mat=)....gott med kantareller man kan göra så mycket smaskigt med det!!=)



ha en bra start på nya veckan du med!=) kram!

2011-09-12 @ 13:12:45
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja du Nina,nu är det höstrusk,fy....... Jag med har satt på en tvätt passar bra idag.Det här med krämer blir jag inte riktigt klok på.Har köpt dyra,men märker ingen skillnad.Läkaren har sagt att det man köper på apoteket är lika bra.Att du fick blåsor kan bero på att du är allergisk.I alla fall ha en bra höst dag!

2011-09-12 @ 14:34:58
Postat av: Nina

Till Gaby! Det kan hända att jag fick en allergisk reaktion. Men jag är ändå sugen på att pröva Estée Lauder =)Som du skriver att det finns så många olika krämer, för det är som en djungel hihi.

2011-09-12 @ 17:22:57
URL: http://chicnina.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0