Tips!

Igår innan jag skulle somna så låg jag och läste om det här.



Speciellt om flaskan som är längst till höger. Estée Lauder Idealist.

Snabbverkande trippelteknologi. Akneärr, fläckar och rodnader bekämpas med Estée Lauders nya serum som ger omedelbar uppfräschning och lyster till huden, tack vare en trippelteknologi som påverkar hudens utseende. Det arbetar även på djupet med snabb resultat.
 
Text och bild från: Tidningen Chic.

Jag är nyfiken på den, eftersom för tre år sen så upptäckte jag att jag hade fått pigment förändringar i pannan, för det ser ut som att man är skitig. Så jag skulle gärna vilja pröva något som kanske kan gör det till det bättre. Men oftast kostar sånt från 1000kr till uppåt, och jag är inte så sugen på att betala en sån dyr kräm. Men den här kostar 665kr, det är också nog dyrt. Men jag skulle inte säga nej att att pröva den krämen.

För sen har jag även fått två akneärr av en annan kräm som jag har använt. För när jag använde den krämen så fick jag två blemmor i ansiktet, och det var verkligen inte kul. Har aldrig varit med om något sånt tidigare. Så det kan vara värt att köpa en dyr kräm.

Sen så läste jag imorse att Petra Tungården skrev om Estée Lauder krämen och den är sjukt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0