Tuesday!

Idag blev man väckt vid nio tiden så det var bara stiga upp och ta på sej träningskläderna, sen ut och gå. Jag älskar morgonpromenader. För nu kan jag göra vad jag vill, sen så blev det inte heller nå pappersjobb idag, det får bli imorgon istället haha.

När vi var ute och gick så började det regna så klart, men det slutade lika snabbat så man blev inte så blöt. Får se vad det blir för väder imorgon, men jag hoppas att det är bra för nu vill jag fortsätta och gå när man har kommit igång.

Idag så blir det att åka och handla, men jag ska först gå igenom frysen för vi har en hel del mat där. Så vi ska försöka tömma frysen, så det blir mest bara att handla tillbehör till det vi har.
Hoppas att ni har en jätte härlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0