Wednesday

Det har gått väldigt fort att jobba idag. Pratade med chefen om det är så att vi ska ha öppet till klockan 24 på julafton, och det är sant så då vet jag verkligen att jag kommer jobba till 21. Men jag ska ändå fira julafton efter nio på kvällen, för det är bara jul en gång per år hihi.

Har verkligen sovit oroligt inatt, trodde hela tiden att jag hade försovit mej. Så det var inte roligt, kan vara glad om jag fick sova tre timmar. Jaja, jag är ju ledig imorgon.

Har lånat hem den senaste Pirates of the caribbean, även dom tre första filmerna. Tänkte att jag skulle se från början. Gillar att se allt från början, det är samma med böcker så läser jag om dom om det är finns en fortsättning.
Hoppas ni har en härlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0